fredag 6. november 2009

Rød nese for Redd Barna

Foto: Getty Images/ Photodisc/Ballyscanion

I dag har vi alle på kontoret sittet med herlige røde neser!! Røde neser selges for kun 25 kr i forbindelse med rødnesedagen, som er verdens beste unnskyldning for å være litt sprø! Sett farge på novembermørket og gjør noe morsomt med familie, venner eller totalt ukjente. De hysterisk morsomme nesene selger hos Princess, Apotek 1 eller Meny. Hele inntekten går uavkortet til Redd Barna. Alle som vil kan være med å bidra! 29 november blir det innsamling på TV3, der kjendiser og komikere gjør morsomme, tullete og tøysete ting til inntekt for Redd Barna. sjekk ut

http://www.rodnesedagen.no/

5 kommentarer:

  1. Ikke dumt ikke dumt:) Fra Jimmy Choo vil jeg ha armånd, kanskje en kjole og de høye skinnstøvlettene så jo nice ut!
    Håper du får en fin kveld!
    Tonje♥

    SvarSlett
  2. Takk, jeg har lurt på hvor jeg kan få kjøpt nesene! Tenkte det kunne være en fin kalendergave...

    SvarSlett
  3. herlig vettu...Kanskje jeg skal gå til innkjøp av slik rødnese...hihi..

    Og du rosajul...ja takk...flotte julekuler.
    Drops

    SvarSlett
  4. Hei hei
    Måtte bare innom å takke for fin kommentar i uka som gikk.
    Jeg beklager jeg ikke har rukket å komme innom før men her har det vært litt travelt her. Jeg håper at alt roer seg etter Løe helgen er over. Slik jeg får tid til litt mer blogging og ikke bare å lage innlegg på bloggen min.

    Kos deg med søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  5. koselig. også for en sånn fin sak.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥