tirsdag 10. november 2009

Evig din??

Foto: Getty Images/Photodisc/Sot

Etter uendelige venninnesamtaler om tema menn og nettdating, må jeg høre stemningen her inne! Sært, rart og merksnodig eller normalt, spennende og håpefullt? Hvor i all verden treffer folk hverandre? Butikken? Treningssenteret? Eller jobb? Oppgaven virker til tider ekstremt uoverkommelig..

Å det er da disse fantastiske velmenende rådene dukker opp, ”test ut nettdating”, åja alltid fra disse damene med perfekte forhold til fortryllende menn, som de vertfall IKKE har plukket opp i nettverden.. Believe me.. Nei nettdating må jeg si at virker oppskrytt og kan umulig være noe for meg.. Så desperat er jeg jo ikke;) Noen som har gode kjærlighetshistorier å dele for å gjenopprette troen?

2 kommentarer:

  1. Jeg og mannen møttes på byen..Men da var vi unge,(18 og 22) tror ikke det fungerer like greit når en blir eldre.. Vi var fra hverandre en stund og da møtte jeg min x på nett. Så det går faktisk an!:) En venninne giftet seg og har nå to barn med en hun møtte på nett.

    SvarSlett
  2. Hei hei..
    Ja du..ikke lett dette.
    Men jeg kan fortelle at min bror på 30 fant sin "nye" på nett nå i sommer, og det ser ut til å være full klaff...Også har jeg en svoger som har datet 4 jenter det siste året på denne måten. Nå tror jeg han har funnet lykke med en av dem...Men selv, etter 15 år med samme mann. Som jeg forøvrig møtte på byn da jeg var 20 så...usj..synes det kanskje kan være litt skummelt. Men som regel hvis det stemmer det de legger ut så kanskje det er letter å matche hverandre da=)?
    Den veska er til å dø for ...den i sebra vettu..ai ai ai...Glemte hele greia jeg gitt og har ikke skaffet meg noenting fra Jimmy Choo...usj..
    Klem
    Drops

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥