torsdag 28. juli 2011

Paraplystativ og REGNvær


Det er jo ingen hemmelighet at det på Vestlandet regner mye... MYE! På skrått, vertikalt og jeg vil nesten gå så langt å påstå at jeg har sett at det regner oppover til tider! Så det sier seg selv at det må være noen paraplyer i hus for å mette behovet. I hvert fall når en tar med i regnestykket vinden her på Vestlandet, ja den som også kommer fra øst, vest, litt på skrått og ikkje minst fra nord... Jeg har hatt et gammelt GULL paraplystativ som etterhvert begynte å få et kaotisk uttrykk i gangen..

Det var på tide å ta et grep... Så da jeg kom over disse fine boksene på Bohus visste jeg straks at de var den perfekte erstatning til gangen. For førsteinntrykket til gjestene kan jo ikke være at JEG er rotete.. Nei, vet du hva.. De får pent vente til de kommer inn i stua med den konklusjonen;)

Et groteskt FØR bilde... Ikke noe fint inngangsparti.. Merk flaggene fra VM i volleyball regjerer fortsatt i gangen.. MEN det var før:) Er det noen som har kjøpt noen fine paraplyer i det siste? her går det mest i sort og tiger selvsagt..

1 kommentar:

  1. Ser ut som paraplystativet mitt!!! Bare at mitt er fyllt opp med stokker og drivved!!! Det regner hverken på skrått eller oppover her på østlandet, og derfor vet jeg aldri hvor jeg har paraplyer, he-he. De boksene dine er nydelige, men jeg undres på om du får plass til paraplyer oppi dem? Her hos meg er det kaos rundt baut, så jeg syntes det er greit at folk blir advrt i det de kommer nede på veien. Da blir sjokket mindre, når de kommer inna for døra, liksom. He-he. Ha det godt!!! klemz Grethe

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥