fredag 29. juli 2011

Lampetre...


I London står denne utrolige lampen og ruver i inngangspartiet på en restaurant.. Litt skummel må jeg innrømme, som et tre med armer som strekker seg ut for å ta deg... Lampen når nesten taket og består av masse leker som alle er spraylakkert hvite... Klarer ikke helt å bestemme meg i mitt elsk-hat forhold til denne lampen..

Elsk: Utrolig kul og annerledes... Leken..
Hat: Skummel... blir litt engstelig av synet, nesten som den kidnapper alle barnas leker og holder dem i fangenskap..

Hva synes du?

1 kommentar:

  1. BUUUUH, nå kommer jeg og tar deg... Huff, litt eklikt, spør du meg:DDD Men morsom at det er leker, selv om det minner meg på et spøkeses-tre på vill fart, he-he. jeg er mørkeredd, jeg se!!! Klemz Grethe

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥