torsdag 10. februar 2011

PoKalLamPe

Jajaja.... Jeg er fullstendig klar over at jeg har lampedilla. Ingen hemmelighet. Det er heller ikke usagt at valgene mine ofte kan være litt.. sære? Ifølge noen vertfall.. Nyest i samlinga er denne amerikanske pokalliknende lampen, som skal få seg en omgang med spraylakken og etterhvert en fin lampeskjerm. Tenker sort, stram firkantet! Noen som har gode tips?? Farge på fot blir trolig... Ja.. du har gjettet rett... GULL!!! Den skal få stå på sorte skjenken som har gulldetaljer:)

Makeoveren av skjenken finner du HER.

2 kommentarer:

  1. blir stilig med svart lampefot ja, den er sååå fin den foten:) Jeg ville jo heller ha valgt skjerm i en frisk farge da, knallgul skjerm, svart lampe og flotte svarte skjenken tror jeg blir fint:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. ÅH!! Den var stilig den! Hvor i all verden fikk du tak i en slik lekkerbisken? "misunnelig"
    Tror den kommer til å bli knall tøff på den svarte sjenken din i de fargene som du skrev.

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥