tirsdag 23. november 2010

Prosjekt fullført!!

Da var det endelig litt mer oppbevaring på rommet mitt i Perlå.. Denne gamle skjenken har jeg fått av kanonsnille onkelen min, den fikk nye bein i form av hjul og ble malt sort!! Ja, litt uvanlig til meg å være, men passer utrolig godt inn her!! Nå mangler bare noe på veggen så er det komplett.. Å selvsagt pære i lampen på innsiden av glasskapet.. Vimsete meg klarte selvsagt å kjøpe feil.. Praktiske meg kjøpte jo selvsagt to pakker i slengen også... Hehe, jaja... Fort gjort:) På veggen tenker jeg speil i knasj gul kanskje? Eller abstrakt fargerikt maleri.. Hva tenker du???

6 kommentarer:

  1. Kjempestilig i sort! Tenker det blir kult med et abstrakt bilde, blir sikkert kult med gul vegg også, men det er liksom lettere å forandre på et bilde enn å male en vegg hvis man blir lei :))
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. den ble da knallfin:) Vil ha jeg også:) Jeg ville valgt knallgult speil på veggen, og ei hylle til å ha dåneting på eller bilder eller bøker eller annet stæsj:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Jeg snubblet over bloggen din å har nå sittet og virkelig storkost meg ;) Så masse tøffe ideer du har og så mye lekkert. Jeg la meg til som følger her hos deg. Takk for titten ;)

    Ha en fantastisk dag ;)

    SvarSlett
  4. Vart kjempeflott i svart! Utruleg kva litt måling kan gjera med eit møbel... :-) Sikkert kult med noko i knalle fargar på veggen. Eller ei svart hylle som du kan stille ut diverse på, då kan du jo variere fargar og ting etter seson og humør :-D
    Klems

    SvarSlett
  5. Utrolig hva litt maling kan gjøre! Skjenken ble utrolig fin.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥