søndag 11. april 2010

lilla skjenk



Oi, der var jammen helgen allerede over.. Det er helt utrolig hvor fort tiden går. Heldigvis går det rette veien, mot sol og sommer. For en nydelig helg det har vært her på vestlandet, sol, sol og atter sol.. Fantastisk!! Og takket være hjelp av gode snille pappsen er sommedekkene kommet på bilen, så nå er vi alle klare for sommeren:)

Sommeren bringer med seg søte, sterke og herlige farger. Soverommet mitt i Perlå bærer preg av dette, og nå i påsken fikk "farmor skjenken" siste strøk av lilla. Ble den ikke kul eller? Nå skal jeg på leting etter en kul bolle å ha på toppen. Noen som har noen gode forslag?

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Herlig skjenk!

    Ha en fin uke:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  2. Wow, den sjenken er superfin! Utrolig fin lillafarge. Også er det så stilig med knæsje farger, du har en kjempefin blogg.

    SvarSlett
  3. Oh nydelig!!! Dette likte jeg.
    Ha en fin uke.
    Hilsen fra BlandetLoft

    SvarSlett
  4. Heia! Hvis du følger linken til Haust, så har hun igjen linket til butikken hvor du finner egg-formene:)
    Kul skjenk også! Har du forresten sett bollen/fatet som er i Princess-katalogen? Den heter splash, koster bare 99,- og jeg får den bare ikke ut av hodet;) Men så har jeg jo så mange fruktboller...;) Ha en fin uke! Klem B:)

    SvarSlett
  5. Herlig farge!!Har malt ett lignende i rød bengalakk...Fin blogg du har,vil gjerne følge den!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥