torsdag 8. april 2010

Bilder til Perlå


I påsken fikk jeg laget ferdig disse små bildene til mamma Idyll som hun ønsket seg til inngangspartiet i Perlå. Å heldigvis for det, denne uken har vært helt grusom, ingen krefter og bare helt utmattet etter jobb.. Sove sove, ligge under teppet og glo på firkanten. Håper energien og kreativiteten kommer til helgen!! Har en liste, så lang som et vondt år av ting som skal gjøres.. Men viktigst av alt, jeg kjenner lysten til å male.. Jippi.... Så jeg håper inderlig at vårslappheten snart slipper taket.. Er det andre enn meg som har en liten utmattelse for tia eller?

5 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Korleis laga du dei? Eg er ofte slapp om våren, trur det er ganske vanleg. Snart helg:-) God kveld til deg frå meg!!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder:)
    Heldigvis begynner energien og komme tilbake her:)men kjenner følelsen..
    ja jeg ble så fornøyd med bordet:)
    god helg søte du:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte bilder.. har du laget dem selv?? flinkesen:):)

    kjenner meg godt igjen i vårslappheten... har brukt mye tid denne uken på å google forskjellige måter å finne energien på.. thihi.. ikke så effektivt..;)

    ha en god kveld :) klemmer

    SvarSlett
  4. Det var utrolig fine :) Skjønner ikke hvordan du har klart det...

    SvarSlett
  5. fine bilder ♥ vårenergiklem fra Lisa

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥