mandag 18. januar 2010

Skyvedører & søndagselsker


Her er endelig resultatet av pappaen og søsterkjærestes iherdige jobbing med skyvedørene til garderobeskapet mitt.. Tusen takk begge to, dere er fantastiske!!! Nå gjenstår bare ett strøk og to på sideveggen, så får vel frem med malerkosten til kvelden! Jeg er bare superexcited, det er blitt så flott og rommet virker mange ganger større:)

I går var en fantastisk herlig søndag.. Jeg bare elsker søndager!! Ta seg tid til en god frokost, sette på vann til herlig te og nyte morgenen.. Kanskje litt nyheter og så pottle hjemme med alt en ikke får tid til de stakkers timene i uka en er hjemme på kvelden.. Nei skulle vertfall hatt 2 søndager i uka.. Tror det er nytt stortingsforslag på gang her.. Men først mandag og ny uke....

5 kommentarer:

  1. ååå det var fiiint soverom :)!!

    SvarSlett
  2. Koselig soverom....
    ha en fin dag
    klem klem

    SvarSlett
  3. Det ser kjempeflott ut!
    Her er soverommet en katastrofe. Det staar to store skap der som var der da vi flyttet inn og de er stygge som... ja. Planen er aa faa de ut og kjöpe noe nytt og lekkert. Can't wait!
    Sôndager er toppen. Men jeg har fri i dag, og det er ikke dumt det heller. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. et sånn fint soverom du har ♥
    ha en fin uke..
    lilla klem ♥

    SvarSlett
  5. Du, jeg var inne og kikket på innlegget ditt om din E. Det er godt du ble fornøyd, og det har du nok skjønt at det er flere som har blitt, inklusive meg.

    Du verden for et flott soverom du har. Vi har også speildører på skyvedørene i entreen og det virker så luftig med speil.

    Klem Minmill

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥