tirsdag 19. januar 2010

Endelig etasjefat...


Jeg har hatt så lyst på et eller annet kult etasjefat, men ikke riktig funnet et som er perfekt.. Hadde liksom passet i kroken på kjøkkenet:) Men har jo sett i blandt annet i sjarmerende gjenbruk boka og julemesser og sett hvor enkelt det er å lage slike fat. Så da har jeg vert på utkikk etter passende fat/tallerken/skåler og endte til slutt opp med denne kombinasjonen... Å i helgen var det frem med Aralditt limen og jeg fikk limt vidunderet sammen!!

Nå klør jeg bare i fingrene etter å få pottlet sammen ett eller annet på kjøkkenet.. Nye fliser eller? Helst nytt kjøkken;) hehe.. Men det får nok bli om en stund...

Jeg bare forelsket meg i det fine blomstermønsteret på fatet.. Å gulldekoren.. lekker!!

3 kommentarer:

  1. det fatet ble råfint! helt nydeli kombinasjoner!!

    SvarSlett
  2. Hei!...sånt et søtt, flott og nyyydelig etasjefat. Så flink du er! Ha en fin kveld fra MAMMA*n til Janne på nenna-nenna.blogspot

    SvarSlett
  3. Så vakker den ble da!! Jeg har gjort det samme selv. Smart og fint. Bedre å mekke sammen ett selv enn å kjøpe et man er halvveis fornøyd med. Fin blogg. her vil jeg komme innom igjen.
    Hilsen fra BlandetLoft

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥