søndag 1. november 2009

Rosa identitetskrise?!?!?

Når du har vasket, skrudd og malt i noe som føles som evigheter, stikker det et hode ned kjellertrappen... "du... rosa passer det egentlig hjemme hos deg?" hva??? selvsagt farer det gjennom hodet.. litt trassig males det videre.. Hmm lyserosa hjemme hos meg? nei egentlig høres det jo litt malplassert ut.. Hva tenkte jeg på? Snakk om identitetskrise!! Prinsessedrøm og 6 år gamle jenterom okey .. men... Ånei, både yndlingskrakken og den nydelige stolen er i dette øyeblikk i ferd med å krasje inn i et interiørkaos.. Iiiik

Men heldigvis har jeg nå fått noe ut av dagens anstrengelser, ordet leddnøkkel var for meg totalt ukjent og fjernt.. men ikke nå lenger.. Tror til å med at det skal inn på årets ønskeliste til jul!! Tror det ligger en "mekaniker" på lur i magen...

Har også endelig fått begynt på det gamle skapet jeg skal bruke som klesskap i ferieleiligheten, å den fargen kan umulig bli noe bomkjøp.. Knall lilla!! Det blir helt rått:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥