torsdag 19. november 2009

Min dårlige samvittighet!!


For en stund tilbake fikk jeg "låne" dette flotte skapet som min pappa har arvet.. Ja pappa, du ser at jeg har skrevet lånt;) For tiden står herligheten halvmalt hjemme i kjelleren hos mine foreldre.. Fargen er høyglans knall LILLA og skal brukes som klesskap i ferieleiligheten. Det blir bare fantastisk kjekt å få på plass:) Nå tar jeg snart min overpakkede koffert og setter snuten mot Zurich, det blir fantastisk morsomt!!! Ha ei strålende helg her hjemme i regnet alle sammen:)

Nå er det snart vakker og LILLA etter pussing, grunning og MANGE strøk lilla!!!

1 kommentar:

  1. Lekkert skap!! Heldige deg som får låne det! Elsker sånne gamle skapninger som lager herlig stemning..Jeg har aldri vært i Zurich før men ønsker deg en god tur og håper på oppdatering når du kommer hjem :)Alltid spennende å høre om steder jeg ennå ikke har besøkt!
    God tur! klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥