tirsdag 24. november 2009

Fantastiske Zurich


Zurich var jo bare en vidunderlig herlig by.. Mye takket være en herlig gjeng å reise på tur med og de få gradene varmere + sol!! Helt underernært på sistnevnte for tiden.. Shopping var nok i overkant dyrt for kjedelige kreasjoner, men derimot var designmessen vi var på helt fantastisk!! Møbel og mote er hovedtema, og Blickfang kunne absolutt fronte mye bra design!

Tenkte å vise dere disse gøyale aluminiumstingene i herlige farger.. Hadde lyst på sååå mye, men nøyde meg med en gevirknagg i beige/gull farge. Den skal opp på billedveggen i gangen når jeg kommer så langt!! Designet av °es Ermert Schäfer. (tror jeg, brosjyre og visittkort ligger i kaoset hjemme.. tihi)

Sjekk ut de KULE knivblokkene.. Ut i vedskjulet folkens..

Mer snadder fra Zurich kommer.. Gleder meg til å vise dere all den herlige rosa julepynten jeg fant på makedet.. Å ikke minst den flotte Madonna figuren!! Ha ei strålende dag, nå skal jeg komme meg på håndballtrening..

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har vært i Zurich på messe. Så ut som det var mye fint der. Gleder meg til å se flere bilder. Den zebra vesken din var rålekker.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥