mandag 1. februar 2010

VeggDekor og Give AWay


Må bare si at denne kule veggdekoren er absolutt noe jeg kunne tenkt meg i en eller annen form.. Å kanskje i ett eller annet hus.. Ikke en liten leilighet:) Men drøm drøm, så får den gå i huskeboken for gode ideer. Bildet er tatt i en butikk i Zurich, der de solgte økologiske klær...

Siden jeg var litt i farta glemte jeg å legge ved bildet på dette innlegget, så dere får det i dag heller... I går da vi kom oss hjem fra "hytta" var det kommet en haug med snø så da var det ut å måke slik at folk kunne komme seg frem uten å vasse i snø.. (å lage snøengeler såklart) Jeg fikk derfor ikke tid til å trekke give awayen, så dere får vente i spenning til i morgen:)

Ha ein fin start på uka, klem Idyll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥