mandag 7. september 2009

Utsmykking

Bildet viser to av de tre bildene som henger på venterommet

Jeg fikk en hyggelig forespørsel for en tid tilbake, om jeg var interessert i å male noen bilder til venterommet til det nyoppstarta naprapatkontoret. Om jeg var? Ja klart:)

Så i går var det bare å pakke i bilen og komme seg avgårde. Å da den utrolig koselige napratpaten fikk tårer i øyene som hun selv sa, så visste jeg at oppdraget var utført:) Å helga fikk en lykkelig slutt. (har hatt mer uflaks de siste dagene enn resten av året!) Men positiv karma er visst kuren...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, så gøy! Bildene var utrolig flotte! Digge farger! :) Ha en god dag.

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!
    Ja det er flott med lamper! Sjekka siden til Happaranda som var Ikeaen vi var på rett før vi kjørte og da sto det at de skulle ha 5 inne lørdag-jeg spurte etter de 3 min etter at de åpnet og de var fri så da kan det faktiskt være feil informasjon på siden så det blir jeg IKKE å stole på flere ganger!!

    Ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  3. Wow, dette kan du!! For en ære å bli spurt!! Takk for hilsen:-)

    SvarSlett
  4. Heisann,
    Så fin blogg du har aller først!!!
    Det bildet i rosatoner, var
    helt i min gate, er det du som
    har laget det...?!
    Utrolig lekkert!!!
    Ønsker deg en fin tirsdag!
    ann-christin

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥