torsdag 15. januar 2015

Custom making!




Jeg er nok kanskje en vel visuell person. Slik at når jeg skal planlegge noe så detter det først inn bilder i hodet før alle praktikaliteter må på plass. Du skjønner kanskje bildet? For det er ikke SÅÅ enkelt å finne løsninger som er AKKURAT slik jeg ser for meg. Å da starter jakten... Å etter endel googling og butikkjakter så kan det være at jeg finner noe som omtrent er slik jeg ser for meg...!

Gangen er jo et slikt eksempel.. Jeg ønsker ikke et stort garderobeskap.. Men for å ikke måtte kvitte meg med store deler av jakkene mine, jeg er jo tross alt glad i de fleste, så trenger jeg masse skap plass. Til slutt endte jeg om med semi høye kjøkkenskap - så nå er de bestillte og forhåpentligvis ender jeg opp med noe ca. tilsvarende bildet i hodet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥