tirsdag 14. februar 2012

AlleHjertersDag


Jaja, jeg innrømmer at alle disse rare markeringsdagene kan bli litt mye til tider, men jeg selv synes Valentines dagen er en god mulighet for å spre litt ekstra glede og kjærlighet.. Alle kollegaene fikk hjertekort med rosa jordbærslikkepinne av meg og frk. Hanne hadde bakt red velvet cake.. RØD kake!! Knallkul!!! Til anledningen har jeg nydelige roser i min superNICE nye rosa vase.. Elsker elsker fargespillet i glasset når lyset skiner på.. Håper dere alle har hatt en nydelig dag med masse kjærlighet og omtanke for de du er glad i. Er det noen andre som har noen koselige valentineshistorier å dele?

2 kommentarer:

  1. Nydelige roser og vase:)Nei ingen feiring her..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Oohh, lekker vase og lysestake. Den ene av lysestakene var kjempelekker ;)
    Nei her ble ikke dagen feiret noe særlig bortsett fra med kake. Jeg var syk sammen med noen av barna. Men vi planlegger å sette av en dag i vinterferien til litt kjæreste tid.

    Ha en fin fredag. Du den kaken hørtes veldig spennende, har du et bilde?

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥