onsdag 8. juni 2011

Treningsnarkoman...

Da jeg etter en joggetur i går, i det verste regnværet i Stavanger på evigheter, fikk jeg servert.. Det er jo bare treningsnarkomane som er ute i dette været... Å nei du.. Der jeg peste og sleit mens klærna var diss dass gjennomvåte må jeg innrømme at tanken.. WHAT?? svirret i hodet.. Men dere skjønner at siden jeg har hatt betennelse i skulder/arm har det blitt lite aktiviteter, prosjekter og blogging.. Så jeg var rastløs til tusen!!! Energien bare måtte ut.. Så da jeg fikk servert treningsnarkoman kommentaren måtte jeg bare le og så for meg denne serien av bilder utstillt på Tate:) Er de ikke bare kule???

1 kommentar:

  1. Treningsnarkoman? Ja, hvorfor ikke la dem tro det;) herlige bilder i denne serien, aner jeg de er tatt for mange år siden? Husker ikke hvor, men har sett dem før:)
    Ha en fin dag i Stavanger:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥