søndag 17. april 2011

Bokser å bli forelsket i...

Helga er dedikert til beising og maling i friskluft! Overdose friskluft... Det er herlig:) Med gode hjelpehender.. Jeg er utrolig takknemlig frøken! Du er best:) For å øke på påskestemninga ble jeg invitert på lammelår hos noen fantastiske venner i går kveld, det var helt nydelig! Og kjekt å se de langveisreisende!! For en storveis dag!! Nå er det på med malingsklærne... lykke..

Forresten.. en annen form for lykke er forelskelsen... Denne gang i verdens søteste bokser! De oppbevarer smykker og øredobber.. Er de ikke bare verdens mest yndige??

3 kommentarer:

  1. KJempe fine!!!
    Så deilig å være ute i det nydelige været vi har hær i strøket om dagen.....
    Blir inspirert av deg til å ta fatt på fiksing av vår lille veranda.......
    Må få til noe koselig og barnetrygt der ute:))
    Gleder meg til flere glimt av ute plassen din:)

    Veronika

    SvarSlett
  2. Jeg har faktisk noen av de boksene selv. Lekre! :)

    SvarSlett
  3. De har et hav av de eskene rett over gata for hvor vi bor - "SMAK" vet du. Jeg har klart å begrense meg til to stykker så langt, og er riktig så stolt av det ;)

    Takk angående invitasjonene. Er temmelig fornøyde selv :)

    Nyt påsken, heklingen, sola og alt som ellers føles helt herlig her i livet! Klem

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥