mandag 7. mars 2011

VIPS!... lysestake=linsebeholder

Etter å ha vasket baderomshylla innså jeg at jeg hatet linseeskene, som bare ligger slengt rundt, papir, ulekkert... Faller ut av hylla til stadighet.. Fiii.. MÅ gjøre noe NÅ.. Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Alle butikker stengt.. Hva gjør en?? Jo, er det noe jeg har mye av så må det jo være telysestaker.. Så.. VIPS.. ut med glassbeholder og inn med linser.. En liten label hjelper jo på når en står der halvblind en tidlig morgentime... Som de svært observante klarer å se, så har jeg mer av en type.. Resultat av stressa morninger der samme styrke settes på begge øynene, noe som fører til en halvrar følelse resten av dagen.. Haha.. Typisk meg!!

Så nå er det slutt på slike plagsomme linseesker!! Så enkelt - så fort gjort. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?? Noen som kjenner seg igjen?

2 kommentarer:

  1. Jepp, kjenner meg VELDIG igjen! Og det der var jo kjempesmart! :)
    Ha ei flott uka!
    -synnøve-

    SvarSlett
  2. Aha, det var smart!! Den ideen skal jeg stjele tror jeg! Kjenner meg igjen, de ramler overalt :( Dette var lurt!! :D

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥