mandag 21. februar 2011

LamPeProsjeKt


Sol i hjertet, sol i sinnet!! Sol.. bare sol... For et fantastisk vær for tiden, kjenner positive vibber sprer seg og energinivået stiger flere hakk.. Og da er det godt å ha noen nye prosjekter på lur.. Denne nydelige lampen skal få seg en liten makeover, fargerike stoffer skal kjøpes inn ved neste Oslotur, kan tro jeg gleder meg.. Elsker glasset på foten, og den skal få skinne som ei sol når kvelden sniker seg innpå.. Lurer fælt på om jeg skal spraye eller male fot og treet mellom glasset... Hmm. Hva synes dere???

6 kommentarer:

  1. Åhhh, den var jo dritstilig som den e og, men tvile ikkje på at litt pimping av deg vil ta denne lampa te uante høyder :o)

    Glede meg te å sjå rett og slett ;o)

    Ha ei glad veka videre snupps!

    SvarSlett
  2. Enig med Namaste, lampa var igrunn kul i seg selv, men litt fiksing er sikkert spennende. Jeg har liten erfaring med spraying så langt, så jeg tør ikke anbefale noe. Du har sikkert gode ideer og løsninger - blir moro og se!

    SvarSlett
  3. Kjempestilig lampe..
    Synes den er fin som den er :-) Men skal bli moro å se hva du får ut av den
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Det var jammen meg en tøff lampe. Hadde også sansen for glasset på forten, det gav den et litt mer eksklusivt preg. Gleder meg til å se hvordan den blir ;)

    Vel, helgen ble veldig travel så jeg rakk ikke noe shopping. Men når jeg er der borte så er det lille huset på landet en "godtebutikk". Fretex i Hillevåg og det store senteret på Madla. Får desverre sjeldent tid til å dra til sentrum. Men fikk vært en tur på Vålands tårnet. Fantastisk utsikt derifra ;)

    Ha en flott dag ;)

    SvarSlett
  5. He he, ja å sitte ved Vålandstårnet en fin sommerdag hørtes bedre ut enn når vi var der. Blåste skikkelig kaldt men det var verdt det for utsikten.
    Hvis du har noen bra shopping tips til meg der borte, så blir jeg glad. Drar tilbake om et par måneder ;)

    Ha en fin fin onsdag ;)

    SvarSlett
  6. nice! å, ser den for meg i blank sort..diggdiggdigg! nydelige glassdetaljer!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥