mandag 28. februar 2011

Er Knausgård noe tess?


Sist helg fikk jeg noe tilskudd til boksamlingen min. Noen vil nok si at de ikke akkurat var så sårt trengte.. Som noen så fint sa det "du har to store skjenkar på rommet, men ligavel ligge bøger og blader onna stolar..midt på gålve.. e det sånn interiørting det?" Nja, kanskje? Eller så syns eg bare at bøker gir et hjemmekoselig inntrykk og så sier det jo også litt om hvilke personer som bor der... Som dere ser, ble det en rar salig blanding hos bokhandleren.. Jeg fikk Knausgård 1 og 2 til jul, enda ikke lest, venter på godfølelsen.. Men er det noen som har lest? Kjekk? Sær? Tell me!!

7 kommentarer:

  1. Jeg var også veldig i tvil om jeg orket, men gikk i gang. Første var grei, andre litt langtrukken, men de siste gikk kjapt unna.Siste var desidert den beste, da lo jeg høyt mang en gang over historiene hans. Det var gode skildringer, flotte formuleringer og godt skriftspråk., men ingen spenning og de store overasskelsene lot vente på seg. Jeg ble positivt overrasket.

    SvarSlett
  2. Som ihuga Knausgård-fan, så er jeg overrasket over at du greier å ha bøkene liggende uten å lese dem! :-)))

    SvarSlett
  3. Kjenne te den :o)
    Bøker e det visst øvealt her og, og definitivt ein salig blanding.

    Tenk at eg ikkje hadde fått med deg at du hadde sendt awarden videre!
    Kul vri på den :o)

    SvarSlett
  4. Ja..her er det det samme bøker overalt,men lite tid til lesing....har ikke lest Knausgård...
    kos deg i boksamlingen...
    klemklem

    SvarSlett
  5. Er som deg, jeg. Knausgård ligger klar for lesning, jeg må bare få litt godfølelse først. Det er tross alt noen sider å komme seg igjennom. Også har jeg ihvertfall 30 andre bøker liggende på vent som frister. Hmmm, hvorfor har døgnet bare 24 timer.....

    SvarSlett
  6. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg der. Jeg personlig er på en eller annen rar måte litt skeptisk til de bøkene der. Men jeg tror jeg skal presse meg ned i dem, for å se om jeg har en grunn til å være skeptisk.

    SvarSlett
  7. har ikke lest knausgård jeg, frister egentlig ikke heller:) Mye annet å lese før ham, tenker jeg:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥