mandag 31. januar 2011

Idyll har flyttet inn!!!

Det er ikke uten grunn at min avskjedstale i den gamle jobben inneholdt både ordet gull og leopardmønster.. Idyll går ikke stille i dørene. Nå har jeg flyttet inn på min nye pult, ja tok sin tid.. Men til slutt kom ny penneholder på plass. Ja, selvsagt i GULL!!! (er egentlig en tannbørsteholder, men hvem holder telling?) Lurer du hva i all verden fjæren er?? Hehe, det er partyfløyte som brukes ved HAPPY anledninger. Trenger ikke være noe mer enn noe godt til lunch eller en time til helg. Ikke mye som skal til for å glede meg som du sikker skjønner;)

10 kommentarer:

  1. Flire for meg sjøl her :o)
    Du e barra hærlige snuppa!

    Kunne jammen meg tenkt meg å jobba med deg og fått gleden av fjærfløyta :o)

    SvarSlett
  2. Hyggelig med noe eget på jobben...som lyser opp litt...
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  3. He he den var jo stilig som penneholder. Her bor det en slik på lilledo, men jeg kunne ha tenkt meg fler av de ;)
    De er så lekre.
    Morsomt med fjærfløyten. Godt at noen greier å se glede i de små ting ;)

    Takk for koselig kommentar hos meg ;)

    Ha en skinnende fin dag ;)

    SvarSlett
  4. Gull må du ha, du må jo gi deg til kjenne på jobb også. Hvilket du selvsagt gjør med party-fjær-fløyta di - artig innslag i jobbhverdagen!

    SvarSlett
  5. Hihi, små gleder er genialt! Snasen pult altså med fjær og gull, det sier seg selv hvem som sitter der;D

    Maya

    SvarSlett
  6. Stilig! Gratulerer med ny jobb, hvor har du startet om jeg kan spørre? (vi har forresten samme eks arbeidsgiver) ;)

    SvarSlett
  7. Å, nice! Jeg var innom D5 i 2000. Vet ikke hvorfor jeg har for meg at du har jobbet der? kan det ha stått i avisa?

    SvarSlett
  8. Var forresten innleid på Statoil en uke, i 2001 tror jeg det var. Der hadde de gode dager :DD

    SvarSlett
  9. Nei, etter endt mammapermisjon startet jeg på UiS. Tar nå bachelorgrad i Samfunnsfag m/personalledelse. Veldig kjekt, men en helt annen verden!!!

    SvarSlett
  10. Ehhhh, nei ;) Fulltidsstudier er nettopp det, iallefall når man har barn/familie -> lite rom for lesing på kvelder/i helger da ;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥