tirsdag 18. januar 2011

Cafebloggtreff ♥


Etter en liten rundtur i vårt vakre land med besøk hos min fantastiske venninne i Oslo (Hadde det SÅ kjekt Evelyn at glemte jo helt å fotografere din nydelige leilighet), samling med gallkjole med jobben og hyttetur i helga kom jeg akkurat hjem i tide til UTROLIG koseligt bloggtreff med Namaste og Rockefår. For noen fantastiske damer!!!! Kjentes jo ut som gamle venninner slik praten gikk... Av kreative Namaste fikk jeg disse fine fargesprakende opphengene.. De skal henges i trollhasselen til stor GLEDE. Timene bare fløy avgårde og cafetreffet var en herlig slutt på ei strålende uke:) Guri så heldig jeg er som omgir meg med SÅ mange flotte mennesker. Utrolig takknemlig!!!

2 kommentarer:

  1. Blei nesten andpusten av den begivenhetsrike uka di eg gitt :o)

    Hørres heilt supert ut alt, og jammen meg var me glade for at du rakk him te å treffa oss. Føltes definitivt som gamle kjente ja. Det e ikkje kvardagskost jammen, så kjenne eg e takknemlige for å ha truffe deg. Satse på at me feks kan ta oss ein fest elle nåke ein aen gong ;o)

    Eg hadde forresten tenkt å foreslå å henge de i trollhassel... :o)

    Håpe du har ein storfin kveld snuppa, og får ei ikkje mindre storveis veka videre!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en flott helg ;)
    Kjempe flotte de du fikk til å henge opp ;)

    Ha en flotters dag ;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥