mandag 8. november 2010

Krise i heimen!!!


Kabelen til fotoapparatet er sporløst forsvunnet.. Ut i løse luften. Hvordan er det mulig??? Og jeg som har såå mye å vise dere!! Derfor blir det et "gammelt" bilde, som fra loppemarked nå i høst. Da var jeg så heldig å finne denne nydelige spilledåsen. Glass endene svirrer i ring, blinker og stråler mens musikken strømmer ut.. Kanskje ikke den flotteste musikken, men absolutt bedårende!!! Nei, jeg får ta en ny leterunde mens jeg venter på knekkebrødene som står i ovnen... Vi snakker multitasking:)

2 kommentarer:

  1. Lykke til med jakten på kabelen ;)
    Om det er lov å si!

    Liker bildene du maler. Du er jammen flink. Skulle lært meg et triks og to ;)

    SvarSlett
  2. håper du fant kabelen:) Spilledåsa er bar nydelig altså:)
    Multitasking kommer etter lang og intens øvelse;)

    Klem fra trine. Ha en flott tirsdag:)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥