tirsdag 30. november 2010

dIllEmmA...

Utlevere seg selv. På godt og vondt. Vanskelig.. Da jeg startet denne bloggen var tanken å forbli anonym, men da Stavanger Aftenblad i sommer gjerne ville komme på besøk var jeg plutselig litt usikker og veide for og imot.. LENGE... Valget falt på å vise mitt hjem til alle leserne i Stavanger og omegn. Lurt? Ikke lurt?? Det er lett å være etterpåklok. Kanskje er det tilfeldigheter.. Men rare telefoner, posttyverier og en hendelse som politiet kaller alvorlig skadeverk på kjøretøy - som andre kanskje kaller mordforsøk. Ja seriøst - akkurat som filmverden. Det får en til å tenke... Jeg synes det er utrolig dumt å være så tilbakeholden og ikke gi alt jeg ønsker. Av meg selv - mine tanker - mine følelser og alle fantastiske og tragiske hendelser i livet mitt. Føles litt utilstrekkelig. Kanskje det er på tide å legge bloggen på hylla. Jeg er utrolig usikker!!! Når året nærmer seg slutten får jeg ta en oppsummering og ta et valg. Enn så lenge får dere ta til takke med noen biter av Idylllivet... og en liten forklaring på hvorfor jeg til tider blir litt reservert og overfladisk...

5 kommentarer:

  1. Var sannelig tidlig på morgenkvisten når du kom og kommenterte på bloggen min ;) Vi maler stående og sittende på stilas ja, noe annet hadde ikke gått. Jeg synes ikke du skal gi deg med bloggen når du er så flink, men man må jo alltid vurdere om man vil gå ut med fullt navn feks, eller andre veldig personlige detaljer som gjør at man blir gjenkjent. Jeg vil ihvertfall si at du har lykkes når du får komme i avisen og vise frem hva du driver med. Hvis du velger å fortsette, stå på. Jeg vil gjerne lese bloggen din videre.

    SvarSlett
  2. Huff det er så trist og lese at det skal være slik...men skjønner at du finner det skremmende..det hadde jeg og...men håper du vil være her fremover med dine herlig kjøp og kreasjoner:)
    mange klemmer til deg...

    SvarSlett
  3. trist lesing dette, også så ubehagelig for deg når du opplever det du beskriver:)
    Hva du enn velger...hvis du slutter å blogge vil jeg savne deg i Bloggelandet:) Liker å lese om tankene dine, gjøren og laden:)
    Varm onsdagsklem til deg fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Dette var ikke kjekk lesning. At folk kan være så utrolig dumme. Tror du det har med reportasjen i aftenbladet å gjøre?

    Håper ikke du slutter, men forstår deg om du skulle velge det. Er absolutt ikke hyggelig når sånne ting skjer.

    SvarSlett
  5. Uff...dette var trist lesing. Jeg har opplevd noe lignende selv og det gjør defintivt noe med en :( Jeg ble veldig forsiktig i ettertid og har heldigvis ikke opplevd noe lignende igjen, men det sitter godt i fremdeles.

    Jeg håper også at du fortsetter bloggen! Men jeg har full forståelse hvis du legger den ned. Men som Cilo skriver over her, så kan du jo evt gjøre den mindre personlig.

    Ønsker deg en super søndag! :) Klemmer fra Kari

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥