mandag 27. september 2010

Vinglepetter vs latskap

Når alt kom til alt og jeg så haugen av prosjekter vokse, innså jeg at noe måtte skje. Det var på tide å ta affære!! Så speilet kom opp på veggen, umalt, ulakker og ja helt urørt.. Det må være en første gang for alt. Jeg ble ubesluttsom, klarte ikke å velge hvilken farge speilet skulle få, og kanskje en anelse latskap. Hva vet vel jeg? Hammer, spiker, sen og VIPS der var det jammen meg på veggen!! Sammen med englevingene fra Smak i Sandnes koser de seg på badet.

Jeg derimot er helt pumpa etter noe som må være tiårets første joggetur. Planen var en gåtur langs sjøen men ble nok påvirket av det nydelige været og før jeg visste ordet av det gikk bare bena fortere og fortere og uæææh, der jogget jeg jammen!! På veien traff jeg to venninner som inviterte på en kopp te før hjemturen. Det hjalp på motivasjonen!! Nå er det natta før heldagsmøte på Himmel & Hav i morgen. Nesten i Marthas fotspor..

4 kommentarer:

  1. Måtte bare le litt jeg ;) Akkurat det samme gjorde jeg med mitt gamle gullspeil ;) Greide ikke bestemme meg for hva jeg skulle gjøre med det så da havnet bare gullspeilet på veggen ;) Skal legge mitt ut i bloggen snart ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Speilet er jo bare nydelig og det får nok en farge til slutt :) He he! prøver meg også på litt sunn livstil og noen ganger blir man revet litt med ;)) verker både her og der:)
    veronika

    SvarSlett
  3. Så herlig blogg du har og så levende du skriver! Her blir det artig å følge med :)

    Hei hei baby!

    SvarSlett
  4. Synes speilet var nydelig som det var!!! Hvor i alle dager får du tak i sånne vakre speil... ? Kjente at et sånt hadde gjort seg på soverommet vårt... har kjøpt inn maling og tapet, skal pimpe det litt... når jeg får ork og tid! :)
    Ha en super kveld! flink du er som har jogga forresten :)
    klem
    Lise

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥