søndag 19. september 2010

Speil speil på veggen der...


Elsker formen på speilet!!

Jeg fant, jeg fant.. Ja jeg finner som regel noe når jeg er på jakt. Dette kom jeg over på Fretex her en dag i uka. Jeg formelig sprang bort til veggen og røsket det ned fra utstillingen. Det er visstnok lov. Har alltid lurt litt på det.. ER det lov å ødelegge utstillingene?? Speilet må ha en runde med malingskosten, usikker på farge da.. Skal bringe litt mer farge inn på badet.. Tenker mintgrønn, rosa.. Faller ALLTID tilbake i den fargeleien.. Trenger noen nye impulser.. Anyone?

Helgen har vært helt perfekt!! Venninnelunch, loppis, fantastisk morsom kveld med bobblerus.. Jeg er overveldet.. Nå er det tilbake til virkeligheten!! Så nå skal jeg ta fatt på boden. MARERITTBODEN.. Rydde, sortere og antakeligvis innse at jeg må kvitte meg med noe.. Iiiik!! Ha en strålende søndag alle sammen!!

4 kommentarer:

  1. Kjempefint speil. Jeg tenker umiddelbart på en knall farge. Noe i grønntoner. Kanskje til og med lime på en tøff knapp/blomst øvert i "hjørnet".

    Ha en fin fin søndag!

    SvarSlett
  2. -og jeg som syntes det var så flott slik det var;) Men det blir nok helt sikkert lekkert i en knallfarge også! Et kupp det der ja! :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Gurimalla, det var råfint! Enig med Thea, knallgrønt hadde vært stilig, eller lilla tenkte jeg også på. Heldige deg som fant den Tornerose boksen på Fretex, og enda heldigere at Fretex-mannen prutet den ned :) Jeg så en på Fretex i Oslo i sommer, den skulle de ha 400 kroner for og der var det ikke snakk om no pruting nei!

    SvarSlett
  4. Hihi...så heldig du er som er i fin form etter boblekveld da:) Leveren min er ute av trening den se;)
    Så mye fint du fant på loppis også. Speilet var kjempefint:)
    Kommer du over noe du må kvitte deg med på boden så får du maile meg, kan du selge det på loppisbloggen:)

    Klem Lise

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥