torsdag 2. september 2010

Skooppbevaring...

Jeg har vært forelsket i denne skokarusellen fra første gang mine øyne fallt på den!! Er nok den kuleste måten å oppbevare sko på.. Eller.. Det er kanskje forutsett at en har alle regnbuens farger i sko... Å hvem ønsker seg ikke det??


- Flotte sko får oss til å føle oss mer sexy. Sko kan gi oss en enorm glede. Høyhælte sko gjør oss høyere og gir oss en bedre kroppsholdning. Og skoene påvirker måten vi beveger oss på,
sier Elise Storsveen fra Skoforlaget.. Snakk om salgstriks.. Eller er det fakta?? Hva synes du?? Hvorfor MÅ du bare ha de rålekre pumpsa som skriker til deg fra butikkvinduet??

Jeg for min del legger meg paddeflat med en gang.. Har nok desverre gitt etter for fristelsen mer enn EN gang.. I en liten leilighet er skooppbevaringen fra IKEA min beste venn.. Hvordan oppbevarer du dine sko?? Jeg er nysgjerrig og vil gjerne se...

4 kommentarer:

  1. En gang i fremtiden - forhåpentligvis i den nye leiligheten - skal også jeg lovprise Ikea ;) Kjenner i alle fall til det å falle for fristelsen. Heldigvis har herremannen min sansen for det feminine, og dermed lekre sko med hæler. Jeg trenger derfor sjelden argumentere for slike kjøp ;)

    SvarSlett
  2. Jeg digger karusellen! Kunne gjerne hatt den, selv om jeg ikke er en skodame, men mere en veskedame.(deet gir samme følelsen!)

    SvarSlett
  3. Ja den karusellen var jammen snasen :)

    SvarSlett
  4. hihi den sko karusellen skulle jeg gjerne hatt :) Hvor er den fra?

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥