fredag 17. september 2010

Original samledilla...!

Foto: GettyImages. Denne glitrende tannkosten skulle jeg gjerne hatt...

I går hadde jeg verdens beste tannlegebesøk!! Som regel grues det til pirking, spruting og gnikking, men det viste seg at Kristine er en flittig bloggleser og er titt og ofte innom hos meg. Det synes jeg jo var veldig artig, så praten gikk om interiør og prosjekter og tiden bare fløy avgårde. Litt vanskelig for tattlesyke meg som fint måtte ligge i ro med instrumenter, vann og poleringsmaskiner rundt tannraden, men snille Kristine lot meg få noen pauser slik at jeg fikk smette inn noen meninger her og der.. I tillegg fikk jeg med interiørbladet jeg leste i, det må jeg si: Verdens beste tannlegebesøk!!

MEN... Verdens stiligste samledilla må jeg jammen si.. Kristine samler på alle mulige slags tannkoster!! Er ikke det tøft.. 1200 tannkoster i alle mulige farger og fasonger:) Tror det må være den stiligste samlingen jeg har hørt om... SÅ lurer litt på hva folk der ute samler på? Er det noen som klarer å slå denne kreative damen??

2 kommentarer:

  1. En blingtannbørste vil jeg gjerne ha! Slår nok ikke den, samler på steiner, skjell og kongler... :) og lamper og Buddhaer! Litt samlemani, ja :)
    Ha ei fin helg!
    KLem
    Lise

    SvarSlett
  2. Har forlatt de fleste samlingene mine etterhvert som jeg har blitt *voksen og ansvarlig* HAHAHAHAHA - neida, men tror jeg har et litt horder-tendenser, så prøver å begrense meg. Har en enorm boksamling, og da mener jeg med gamle bøker fra 1800-/tidlig 1900-tallet. Med preg, og gull, gotisk typografi etc. Så det tar endel plass... og en kommer jo ikke vekk fra sko... nå har jeg på mystisk vis begynnt å samle på små, blanke glass/krystallvaser... aner ikke hvordan det oppsto!!! Men: det jeg skulle spørre om var hvilken tannlege er dette? *greit å ha navnet til gode folk i bakhånd*

    God helg, med ikke mindre enn 6 loppemarkeder i morgen!!!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥