fredag 3. september 2010

Give away hos kreative Signe!!


Hos interiørstylisten Signe kan du hente masse inspirasjon og gode ideer.. Akkurat nå har hun give away på denne helt nydelige bollen - BOZZA - fra Kahlerdesign. Konkurransen finner du her! Jeg krysser fingrene og håper på et mirakel. Den hadde bare vært PERFEKT på stuebordet mitt.. Har lett i evigheter etter en bolle/vase å bli forelsket i.. Nå har det skjedd:) Blir jeg ikke et lykketroll i give awayen så går den definitivt på ønskelisten!!!

1 kommentar:

  1. Har vore innom der eg og, og eg seie meg enig i at den vasen rett og slett var fortreffelig! :o) EG vil vinna den!

    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥