søndag 1. august 2010

Minner..

Søndag!! Dagen for ettertanke og fine stunder. Jeg fikk en ut-av-meg-selv-opplevelse på fredag, men litt tidlig å utbroder så mye enda, men det kommer.. Må bare få fakta på bordet..
Så idag skal jeg bare nyte stillheten og roen, tanken på gode minner og mennesker jeg er glad i.
Har fått ut litt energi på trening med I&A så nå skal det slappes av og koses.

I et hjørne i bokhylla har jeg samlet gode minner, kjede og Cubabil etter turen til Castros land, bruskort med teksten " En dans i boblerus?" fra en kamerat og woodoboodo drømmeglass fra en venninne da hun kom hjem fra Bolivia. Er det noen andre som har et en minnesamling?? Noe fra årets sommertur kanskje??

3 kommentarer:

  1. Så flott det var! Jeg har ei bildeminnehylle i kjelleren... gamle (bryllups)bilder av familie... veldig koselig! Er veldig glad i gamle bilder...er så høytidelig stemning i dem, synes jeg!
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Tusen takk for den koselige kommentaren!
    Så stilig stillben du har laget! Den bilen var jo bare kjempekul!!! Gøy å ha litt kule detaljer stående rundtom. Det har jeg altfor lite av.....
    Ha en super søndagskveld videre!:)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥