torsdag 1. juli 2010

BlomsterGLEDE


Jeg fant denne søte blomsterboksen på Fretex, og den passer jo helt perfekt sammen med hjerteboksen. Den trengte en venn og boksen skinte lang vei der den sto mellom pjuskete suvenirdukker og kopper med skår...

Har hatt noen rare opplevelser i det siste.. Og må si at det er litt snodig å bli gjenkjent på gaten som bloggedamen.. Koselig, men også litt rart. Kjenner jeg blir litt beskjeden.. Å JEG.. Jeg er jo ALDRI berskjeden..


Her er en sniktitt på det som engang i fremtiden vil bli en veranda!! Den blir nok god og STOR!!! Endelig kommer skattene som er gjemt i loft og kjeller til nytte.. Det var det jeg visste pappsen;)

1 kommentar:

  1. Heeei !

    Ei uke går fort og den som venter på noe godt....

    Har foressten vurdert å ta en tur til Stavanger i løpet av ferien, jeg . Har aldri vært på den kanten av langet før, så det er igrunn på tide !

    Har sett gjennom galleriet ditt og bildene er jo kjempefine. Nå legger jeg deg til på blogglista mi ! :-)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥