fredag 25. juni 2010

grønt er skjønt..


Da var helgen jammen meg kommet, etter Snoop Dogg konsert i går!! Ja I know.. Ikke helt my style men fantastisk konsert og herlig å henge med glitrende venner:) Pippi fikk desverre ikke bli med selv om hun nok er den av oss som er mest Snoop style.. Fikk noen sure blikk, men som dere alle vet er ikke Pippi av den mest nærtakende typen..

Ville bare vise dere denne nydelige tallerkenen jeg fant her en dag. Den har en utrolig flott grønnfarge som jeg bare elsker!! Siden jeg er i mål med kaffi-tallerker er jeg nå beveget meg over til middagstallerker.. Weee... så jakten fortsetter.....

4 kommentarer:

  1. Nydelig fat. :) For noen fantastiske farger :)

    SvarSlett
  2. Så kuul og stilig stil du har! I like!:) Har drømt meg bort i bildene her inne:) Legger deg til i rollen min jeg, så jeg kommer tilbake!

    Ha en glad uke!:)

    Klem fra Mina

    SvarSlett
  3. Så flott blogg du har! Og ikke minst navn og alder! Helt likt som meg! ;) Takk for kommentar inne hos meg forresten!

    Ps! LIkte den gule stolen din kjempegodt! ;)

    SvarSlett
  4. Så morsomt, sånne tallerkener hadde vi da jeg var liten :-) De hadde brukt dem på hotellet min mor jobbet, og da servise ble byttet ut overtok ve dem. Fiiiine <3 (hvorfor i alle dager kvittet vi oss med de tro?)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥