tirsdag 1. juni 2010

Cupcakes i lange baner



Cupcakes er virkelig undervurdert, eller det vil si at JEG har undervurdert cupcakes.. Det innså jeg virkelig da jeg leste denne artikkelen om hvordan du lager 20 ulike fantastise kreasjoner med EN oppskrift, hemmeligheten ligger visstnok i pynten!! Jeg går virkelig glipp av mange barnegleder uten smårollinger i hus. Og da jeg og Asta Pasta var på Jernia, for å kjøpe.. Gressklipper.. så jeg et helt stativ med pynt, kule former i alle slags farger og mønster.. zebra, klovn, blomster og pirater!! Lys i alle mulige fasonger.. Så nå er jeg definitivt klar til neste bursdagsselskap:)


3 kommentarer:

  1. Hei, hei Eline... Dette var inspirerende. Du fikser dette. Vi gleder oss til kaffi og kaker. K9b Liv og Cats

    SvarSlett
  2. Hehe, ja jenter... dokk får venta i spenning;) ikkje lenge til nå!!! Håpe turen i dag va vellykka og rosehagen svarte til forventningene... Klem

    SvarSlett
  3. Fantastisk! Tusen takk for tipset. Alt var kjekt både galleriet, lysstøperiet og ikke minst maten. Det ble shoppet både kurv og keramikkbolle. Noen har også sofa på ønskelisten sin. Rosehagen kan anbefales. Ha en fin helg. K9b

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥