onsdag 5. mai 2010

lilla dilla

Ingenting i verden er som å legge seg i nyvasket nytt sengøy.. For tiden er det lilla dilla som herjer hos Idyll.. Dette fine sengesettet ble med meg hjem fra Kid under 40% kampanjen.. Også kjent som "ta med en venn" kampanjen.. Må si, ingenting negativt om Kid, men det er seriøst den mest mislykka kampanjen jeg vet om.. Står vel noe sånt som, 30% og 40% dersom du tar med en venn.. Resultat: Alle står forvirret i kassen og beklager for at de ikke har med noen venn.. Og da sier jenta på 17 år bak kassen "ja men jeg kan være din venn" hææ.. tull sier jeg... Skaper jo bare forvirring.. Har nok sett bedre markedsføringstriks enn dette!!

2 kommentarer:

  1. he he he..jeg fikk 40% på sengetøyet...hadde ikke med noen venn:)
    ha en fin kveld
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  2. Haha, nettopp!! Alle får jo 40%, så hvorfor da "true" med 30% dersom du ikke har med en venn.. nei tull og tøys.. tihi

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥