onsdag 14. april 2010

Nydelig skål


Denne søte skålen fra Figgjo Flint kom jeg over på Fretex på lørdag da jeg var på koppejakt. Fargen var bare helt skjønn og jeg bare visste at den kom til å være perfekt i skapet mitt... Så sant, så sant!!

Men... Hva er det egentlig med trafikken for tiden? Veien er bare fullstappet av bil på bil, å når det er kø for å komme seg ut på motorveien, ja da er det bare å snu og finne et alternativ.. Jeg er en slik person som bare hater kø.. Jeg kribler i hele kroppen og blir sur som sitron. Så det er litt løye skjønner du, fordi den alternative ruten er forbi min favoritt Fretex.. Og det er liksom merkelig hvor automatisk bilen bare svinger i den retningen.. Ups.. I dag fant jeg noen skatter, men det får jeg vise senere.. Men mamma, fortsatt ingen kopp.. Men letingen fortsetter:) Ha ein fin kveld

1 kommentar:

  1. Herelighet for en nydelig skål. Mintgrønn og gull, fantastisk. Hva måtte du gi?? Signe

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥