tirsdag 20. april 2010

Min første boligstyling




I dag har jeg hatt mitt første boligstylingsoppdrag, noe som var spennende, gøyalt, men samtidig veldig slitsomt. Jobben var å style et hus for salg. Har brukt en ettermiddag på å gå gjennom huset og kritisere.. Tihi.. Få bort alt jeg ikke syntes noe om.. Shoppe for andres penger og være flyttebil.. Puh.. og til slutt, det gøyale.. Putte ting på plass, henge opp... Jeg eeelsker det!!!

Siden dagslyset for lengst var borte, så blir det desverre ingen bilder i dag. Håper å få fotograf bildene etterhvert.. Krysser fingrene for at de blir bra!! Iiiikkk.. Selger var vertfall strålende fornøyd og må si at med tanke på den knappe tiden, en hel ettermiddag, må jeg si meg enig:)

Lampen er fra helgas loppis, en god gammeldags Jac Jacobsen industri lampe i militærgrønt.. Fin eller?? Den ble brukt i dag, på kontor/ekstra soverommet sammen med den gamle kontorstolen min og verdenskart som jeg var så heldig at allerede var på veggen. Nei nå er jeg stuptrøtt så leggetid her i gården. Nå kretser tankene rundt logooppdraget jeg har fått.. Det skal jeg kose meg med i morgen kveld! Jihaaa...

1 kommentar:

  1. Gratulere med oppdraget :)
    gleder meg til å se bilder :)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥