onsdag 31. mars 2010

Sygalskap


Du vett når du holder på å sprekke av sinne, det formelig røyker fra ørene og du ser rødt?? Oioioi, ska love deg at jeg hadde det slik da jeg forventningsfullt og ivrig fant fram symaskinen fra skapet. Satte meg ned, koblet til og fant frem syboksen min (som vises på bildet) MEN... fikk bare ikke undertåden opp.. Jeg demonterte og nei, fremdeles ingen lykke... var ikke akkuratt lett å få dingser og dangser på plass igjen.. Hadde jeg vært litt sterker hadde nok hele maskinen gått i veggen.. men måtte ta til takke med å hyle alt jeg kunne, få ut sinne og tasse ut og finne frem bruksanvisningen. Erk pysete.. Men det ble gang på maskinen til slutt og gardinene ble ferdige i tide til avreise til perlå..

Nå er det eendelig påskeferie, og den har startet perfekt med årets første båttur. Vind i håret og solskinn i ansiktet. Nå har våren offisielt startet.

3 kommentarer:

  1. hehehe kjenner meg veldig godt igjen i det senarioet.. ikke med symaskinen men med andre ting som går skeis ;)
    god tur og god påske :D

    SvarSlett
  2. Jo, jeg kan tenke meg at styling for en meksikansk restaurant kan være en utfordring. Jeg er jo litt spent på hvordan du løste det. Jeg er alltid nyskjerrig på litt "umulige" oppgaver. Jeg tenker som så at det er slike oppgaver man blir sterkere av.

    Det var godt å lese at symaskine din til slutt lystret. Det finnes jo ikke mer irriterende enn å skulle ha gjort noe ferdig, så svikter teknikken. Men bruksanvisning er av og til ikke så dumt, nei. Ønsker deg en fin og herlig påskeferie. Klemmer fra Minmill

    SvarSlett
  3. Så bra det ble ferdige gardiner på deg da ♥
    God Påske!

    -Lisa ♥

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥