fredag 5. mars 2010

Spiseplass


NIB har kommet med en utfordring om å vise spiseplassen sin.. For min del, vil det da begrense seg til et hjørne i stuen.. Her står et åttekantet bord funnet på loppemarked, som jeg har malt hvitt. Lekre detaljer på ben og bordkant gjør dette lille funnet til en av mine favoritter. Gamle rørstoler i ulike former og farger er kjøpt på loppemarkeder og min gode venn Fretex. Min favoritt må være den sjøgrønne versjonen. Så her koses det seg med gode venner og snadder mat når anledningen byr seg:) Ha ei strålende helg alle sammen...

3 kommentarer:

  1. Nyyydelig det bordet der:)
    kos deg....jeg venter tjoho:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Kjempestilig bord!! :)
    Håper du får en superfin helg!! *klem*

    SvarSlett
  3. Så artig bord!!!! Likte kombinasjonen med de litt mer moderne stolene også!!! :) Lykke til i utfordringen/konkurransen!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥