tirsdag 16. mars 2010

Jeg..opp ned...


Nå har visstnok våren kommet til Vestlanet, vi var på tur i kveld, i fullt regnutstyr i noe som minnet om liten orkan.. kan ikke si at jeg har savnet dette uhyrlige været noe særlig. Men jammen var det balsam for sjelen å komme ut i friske luften. Jeg er i full gang med opptrening, fysioterapi og kiropraktor, igjen.... Etter en heller total kollaps prolaps for ørtenmillioner år siden, er jeg atter en gang i gang med et forsøk på å trene ryggen opp igjen.. Så nå er jeg å finne på treningssenteret, hengende opp ned etter røde tau fra taket, svettene og dirrende med en grimase som kan skremme den mest garvede treningsnarkomane.. så litt frisk luft var en herlig erstatning til tett luft og treningsmatter...


Men hva er vel ikke mer oppmuntrende enn nydelige blomster, disse nydelige avskårne orkideene som farmor hadde med seg hjem fra Thailand.. Nydelige!!!


2 kommentarer:

  1. Flink du er.....
    nydelig orchide fra farmor:)
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  2. Den konserten du nevner i kommentaren hos meg, var jeg faktisk på. Tro om jeg ikke også så noen "søringer" med noget spesiell påkledning på puben? ;) hehe! Gøy! Fort gjort å kollidere i gulltights! ;)

    Flink du er som trener (ser det for meg som en ekte Spiderwoman der du henger opp ned fra taket hehe) God bedring! :)

    Klem Karina

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥