lørdag 3. april 2010

Lopper i blodet..

FØR bildet, skrekk og gru.. Beige og brun plastikk...


Årets loppesesong er i gang, hjertebank og trippende føtter.. Du vet du elsker det. Spenningen.. Siden jeg hadde vært så utrolig flink på shoppingstoppen min, var belønningen en liten tur på loppemarked helgen før påske.. Weee... Det er jo så lett å bli hektet!!! Å for en belønning, jeg fant verdens fineste fuglebur!! (jaja, ikke lett å kombinere med fuglefobien min) men fikk herligheten hjem, kastet alt overflødig plastikk og spraylakkerte bunnen gull, og da snakker vi:) Buret ble pyntet med søte rosa sommerfugler.. Og er en falsk fugl er oppe til vurdering..

Dette var en liten avsporing fra påske, grilling og utekos. Her har solen strålt fra nesten skyfri himmel i dag og jeg har fått overdose frisk luft. Takken ble tatt fram og nystekte lapper med syltetøy som forrett og pølser innrullet i bacon servert med snadder løk og ketchup som hovedrett må jeg si var en sikker vinner i solen... Fortsatt god påske alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Hei Idyll!
    Grattis med nytt fint fuglebur!
    Ja, endelig er loppesesongen i sving og vi loppeglade kan glede oss til hjertebank og sommerfugler i magen.
    Måtte vi gjøre MANGE flotte funn! Det som er noens søppel er andres store skatter.
    Ha en fin 1.påskedag!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så fiiiint fuglebur ♥
    tusen takk for tipset om å bytte knotter på skoskapet mitt,det skal jeg jammen gjøre!

    -Lisa ♥

    SvarSlett
  3. Å gåsj....virkelig vakkert.
    Ja loppesesongen ja...hm...må vel til Oslo traktene for slikt...grrr...=)
    Drops

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥