mandag 29. mars 2010

Hjertebank..


På fredagens lille champagne og rødbrus tilstelning kom favoritt gojenta mi med roser til meg... Sjekk ut verdens fineste innpakningspapir!! Rosa med hjerter.. smelt smelt... Rosene var bare fantastisk vakre og står og lyser opp stua mi.. Takk du min lille engel, du er bare best:) Jeg er bare så heldig å ha de beste venninner i verden!!! Føler meg så beæret..

Det føltes ut som bursdag--- bare to måneder før tiden.. Kanskje de har lært noe av meg?? Jeg prøver å leve etter "hver dag er en fest!".. hehe... For på døra mi kom den beste gulerotkaka i verden og spansk sprudlende cava.. i tillegg til de nydeligaste og beste venninner på jord.. Hva mer kan en jente ønske seg??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥