lørdag 20. mars 2010

hagetid er vennetid

Bilde: Getty Images


Idag begynte årets loppesesong for min del, og må si at det ble noen scoop i dag.. bilder får ut komme i morgen med noe dagslys.. Har virkelig vært en dag i ærendenes tegn. Ikea fikk besøk og jeg kom ut med 6 meter sort stoff.. til syprosjekt i morgen, og nye lys til utelyktene. (siden de soom "lånte" ikke har levert tilbake)

Tilbake i hjemmet, var det hagens tid. Hagehansker på, bøtte, kost og vaskebøtte frem i lyset.. En virkelig vårstemning rådet hagen våres. Vidunderlig. Jeg koste meg i hagen i over to og en halv time, noe som merkes på ryggen nå ja.. Det er løye å se hvor sosiale vi mennesker blir straks dagene blir lenger, sola titter frem og gir oss behagelige temperaturer.. I løpet av utetiden min i dag, har jeg fått meg to nye venner. Naboer strengt tatt, men som jeg ikke har sett snurten av hele vinteren.. Det er et skikkelig godt vårtegn.. sammen med fuglekvitter og bare veier.. Sommer kom, kom...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥