torsdag 18. februar 2010

Sårt etterlengtet skapplass!!!


Ååå... hvorfor strekker ikke tiden til??? Kan vi få noen timer til i døgnet eller hva med en ekstra helgedag? Puhh... Jeg har vert helt elendig med blogglesingen i det siste, men håper det snart skal få en løsning.. Idag har jeg vert på jobb i 7,5 time.. Så var vi en times tur på ski rundt golfbanen før det var tilbake til kontoret og en ny økt på fire timer... Så mye annet har jeg ikke tid til for tiden så jeg får legge alle mine dårlige samvittigheter i en krukke og skru igjen:) Å nå er det jo snart helg, å da skal jeg få sendt pakkesanger som ligger å venter, malt litt, trent litt og selvsagt jobbet litt...

Ett av mine dårlige samvittigheter er dette flotte skapet som jeg fant på Fretex for en evighet siden. Det har nå fått tre strøk med hvit matt maling.. Men der er det også stopp... Planen var en mintgrønn aktig farge, MEN... føler kanskje den krasjer litt.. Off og off.. SÅ nå lurer jeg på om kun dørene skal få bli fargerike.. å resten høyglans hvit?? Hmm vanskelig valg!! Uansett så skal den gjøres ferdig i helgen.. Noen som har noen gode forslag??

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen og nå komme jeg snart på besøk...

1 kommentar:

  1. heisann..:)
    ja tenker det blir fint det skapet...har mange planer som skal ut i verden når jeg har fått kommet meg i større leilighet:)
    kos deg og prøvog slapp ab litt og:)
    klemmer ivei...

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥