onsdag 3. februar 2010

BokGlede

Et lite knippe bøker som jeg har liggende på skjenken.. Går mye i kunst og design:)

Jeg eeelsker bøker, og de finnes overalt i leiligheten min.. Å nå er årets Mammut salg på trappene.. Pangstart den 22. februar.. Jeg har allerede vært inne å funnet meg noen godbiter som nok må bestilles til neste lønning:) Sjekk ut f.eks Norli eller haugenbok sine sider..

Har noen der ute gode leseropplevelser, så tas tips imot med takk. Kjekt å utvide horisonten litt!
Nå er vi hallveis i uken og jeg gleder meg til helg... Det skal bli digg..

3 kommentarer:

  1. Så utrolig mange fine bilder du lager,jeg er imponert.

    SvarSlett
  2. Jeg og elsker bøker...spes krim.......men ellers også selvutviklingsbøker...og den store filosofen Paulo Coello....han synes jeg skriver fantastisk vakkert og bra....
    Kos deg
    goklemmer

    SvarSlett
  3. Bøker er en herlig måte å stæasje opp leiligheten med, virkelig.
    Det gjør jo også at folk som kommer på besøk får en liten"bit av deg"
    Folk snoker jo alltid i bokhyllene til folk*ler*
    Skjønn måte å pynte på iallefall:)
    Jeg hang med opp i bienes hemmelige liv i sommer, og synes fortsatt det er en nydelig bok:)

    Skjønn blogg du har.

    Klem på deg

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥