fredag 4. desember 2009

Ut av senga med feil fot....

Foto: Getty Images/Photodisc/Richard Ross

Har dere noen gang våknet med denne sinte klumpen i magen og bare kjent at ALT er galt? Å da snakker jeg ikke PMS, men alt som kommer ut av munnen er eder og galle?? Ordtaket "stå opp på feil fot" får virkelig rotfeste her.. Iiiiikkk... Jeg klare ikke å sette et ord på hvorfor.. Verdens urettferdighet? At det ikke fred å sånn? At jeg ikke får fri i romjulen? At nydelige mennesker blir syke og dør? Nei vetta søren jeg, men uansett kan dagsformen bare gå en vei! Oppover... Må nesten bare le litt, følelsen går jo over, å det meste blir solskinn og frydgammen igjen.. Bare løye den følelsen av å kunne eksplodere når som helst.. Tihi .. Men nå er det snart helg! Ønsker dere alle ei strålende tid med familie og venner...

2 kommentarer:

  1. Sånn har jeg det også av og til. En kan ikke være i godt humør hele tida heller. :)

    Ja, jeg syns det er greit med plass i vegghylla mi. Det er ikke plass til middagstallerkener da, men det er vel heller ikke det den er ment som tror jeg. Jeg er veldig fornøyd!

    Ha en god natt. :)

    SvarSlett
  2. hihi..herlig skrevet! vi har det nok alle sånn - innimellom, vil jeg tro!
    håper helgen din har vært fin!
    ..de små julekulene er kjøpt på søstrene grene i oslo..veeeldig billige og søte!
    ..fortsatt fin søndag
    klem

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥