onsdag 16. desember 2009

Lille speil på veggen der..

Ikke like flink å dra opp gardina i fine flotte folder nei..

Endelig, etter noen år.. ja sikkert to, har speilet endelig kommet opp på veggen.. Grunn? Nja, det passet jo liksom godt på gulvet ved sengen også.. Men når jeg fikk det opp i høyden ble jeg plutselig litt usikker.. Bør jeg male det?? Gull? Rosa? Jeg elsker jo alt som glitrer, akkurat som kråka.. Speilet ble med hjem etter et loppemarkedbesøk, 4 venninner i liten bil med speilet over seg/på fanget. Gla vi ikke traff noe onkel politi vertfall!

Nå skal jeg avgårde til flyplassen å hente mi fantastiske venninne som flytter hjem fra Trondheimby. Det skal bli herligt å ha henne tilbake.. Hadde tenkt meg innom ikea først, men tanken på hva jeg skulle der forsvant like fort som den kom.. Hmmmm

2 kommentarer:

  1. For et nydelig speil. Det tar jo fortsatt opp farger fra resten av rommet. Jeg ville beholdt det som det er jeg. Jeg elsker også alt som glitrer :-).
    De Hupton hand job knaggene har vi kjøpt i hvite. Hadde litt lyst på en knæsj farge, men gikk for nøytralt siden de skal henge oppe i noen år. Kommer til å vlege farger på tekstiler og nøytralt ellers siden det da blir lettere å endre farger når jeg blir lei.

    SvarSlett
  2. En kan ikke være like flink hele tiden:)
    Flott speil...
    ha en kos kveld
    klemmer

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥