tirsdag 22. desember 2009

Kvinnelist og pakkesanger


Etter å ha lest Minmill sitt innlegg om Beautiful B, bare falt jeg sånn for disse herlige bokstavene!! Å etter å ha vært i kontakt med fantastisk snille Janne med den flotte bloggen Nenna viste det seg at hun hadde en ekstra godsak på lur... Nemlig en E som er første bokstav i navnet mitt:)

Å gleden var ekstatisk da jeg på søndag, etter å ha måkt et tonn snø etter tidenes snøfall på Vestandet, fant en hentelapp i postkassen!! Weee... Julepresang til meg selv!! Etter å ha trasket opp til postkontoret, les Post i butikk, med snø til knærna var forventningen stor.. Helt til mannen bak kasse sa: Beklager du kan ikke hente pakker idag, da systemet ikke var i funksjon... Hææææ...??

Først kjente jeg sinnet boble, men tok meg sammen og og klistret på et smil. "Men hvis jeg vet hvordan pakken ser ut da??" smisk smisk.. Å takket være litt kvinnelig list og ikke minst tilbakebetaling for alle timene jeg har slitt på dette "postkontoret" under studietiden og inside bekjentskap kunne jeg fornøyd spankulere ut med tidenes pakke..

Etter å ha revet av papiret kunne jeg fornøyd nyte min nye venn E! Se så fiiiiin!!!

Den passer perfekt som et lite bord på gangen min, så nå pynter den opp hverdagen med vase og sandkakeform fra loppemarked og skål fra bruktbutikk.

1 kommentar:

  1. Hehe;) Nå lo jeg godt her jeg satt, så fint skrevet;) Det er så moro at dere liker boktavene de er jo tross alt litt spesielle;)

    Den kom til sin rett hos deg.

    Mange klemmer fra Janne, legger med til som følger jeg.

    Ha en fin dag;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥