onsdag 4. november 2009

Å leve hver dag som en fest..


Jeg var så overlykkelig den dagen drømmebordet sto på loppis og ventet på meg.. Å vertfall da jeg uken etter så eksakt samme bord til 10x prisen i et interiørblad.. Med litt hvitmaling så glei det rett inn i stua! Sliter litt med å bestemme meg for stoler, så foreløpig er det diverse gamle kjøkkenstoler som er lekekamerater her.

Jeg har gledelige nyheter, ønsket om gode nyheter ble mandag oppfylt da sykehus og skumle tanker foreløpig kan settes til side.. Å pappaen min ble friskmeldt for en stund:) For en lettelse... Slike sjokk får en alltid til å tenke.. å leve hver dag som en fest har alltid vært mitt motto, å nå er tanken å bli flinkere til å invitere venner og familie til en matbit i spisekroken... Ikke verdens beste kokk, men øvelse gjør vel mester? Gode oppskrifter mottas med takk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥